Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Maria - 28 januari 2011 07:16

Ja, då har man blivit ett år äldre... Om man åtminstone fick fylla 25 år som Mia skrev i gästboken   Enligt Saga är jag 22 år, känns ännu bättre. Hon sa lite klachigt till Smilla, mamma är faktiskt bara 22 år! Lilla gumman...


Blev uppväkt av alla före jag skulle på jobbet, Erik och barnen gick upp 4.30 för att hinna gratta mig, var så gulligt. Jag var så himla trött när de kom och sjöng och hade presenter och en tårtbit med ljus.   


Barnen hade själv valt present till mig, de var på stan i måndags och handlade. När Erik hade fråga Smilla vad hon ville köpa hade hon sagt att hon och Saga ville ge mig ett halsband och armband. Det skulle dock inte vara vilket som helt utan SNÖ of Sweden... Eftersom jag tycker om deras produkter och det skulle passa till svart eftersom jag nästan alltid!! har det. Vad säger man, ungen har koll! Erik hade blivit lite häpen när hon hade haft sin utläggning. De hade knallat iväg till Hansén eftersom de har de störst urvalet och valt alldeles själva... Gullungar!!


  


En efter lunch lagom till em fikat kom Camilla med nästa överrakning, blommor till mig på jobbet?! Nån som skickat fel??

Erik har de riktigt tänkt till efter ha legat tungt på minussidan efter förra veckan. Nu ligger han på plus igen   


  

Helt underbara blommor!!

Tack Älskling...


En mycket fint födelsedag... Thank you my darlings!


Idag blir att jobba en kort dag, måste hinna handla lite innan jag måste hem.

Sen är det 4 grader + ute!! Vilket gör det mest troligen blir en sväng med skotern, Saga och hundarna när jag kommer hem...   

Ovido - Quiz & Flashcards