Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Maria - 26 januari 2011 06:26

Det ska bli bättring med uppdateringar här och på hemsidan!

Har bara inte haft lust att sitta vid datorn...


För ni som går och väntar på valp så har jag glädjande nyheter, härliga Queenie är dräktig   


Var igår och hälsade på henne då det gått 5 veckor från första parningen. Hon har blivit riktigt bred över ryggen och buklinjen ser helt annars ut.


  

På bilden har det gårr 3 veckor och 4 dagar sedan första parningen

 

5 veckor sedan första paringen


Så snart får Queenie komma hem och bo in sig innan det är dags. Längtar så efter att ha valpar i huset, är SÅ mysigt. Mycket jobb men det är oroligt att se de utvecklas på 8 veckor.


Ikväll skall jag försöka sätta mig med min hemsida och göra en ny! Har gjort ett ex antal olika layouter men blir inte nöjd... Så jag håller tummarna för att jag ska lyckas ikväll   


Ha en trevlig dag allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards