Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Maria - 14 januari 2011 07:20

Veckan har bara sprungit förbi men gud vad skönt att det är fredag!

Man är inte van att jobba hela veckor efter ledighet vid jul...


Fick höra ett sånt bra uttryck igår när jag satt och jobbade och lyssnade på Rix morgonzoo samtidigt...


Happy wife, Happy life...

  

Stämmer SÅÅÅÅ bra!!

 

Visst gör det?! Lämna en kommentar!


Helgen kommer att bli lugn, ett dop inplanerat... Inget mer   


Igår orkade jag inte sitta vid datorn när jag kom hem, kände mig spyless datorer! Har blivit mycket mindre tid som spenderas framför datorn hemma sen jag börja jobba med datorer på helttid! Nu gör jag bara det som måste göras - inte mycket mer!


Eriks rygg har pajat, jag hoppas att han tar sig i kragen idag och far till nån som får titta till det, ja, eller nått! Löns inte ligga hemma och gnälla!


Blir en halvdag idag, ska hem och inte göra nått! Om det är bra väder skall jag ut med Saga och hundarna i skogen... Så lugnt nu när pappas stövare åkt hem, ingen som skriker vid mat, när man skall gå ut eller när man kommer hem. Dock är hon en mycket fin hund, speciellt för att vara en stövare!


Nej, detta duger inte, nu ska jag göra bort dagens sysslor!

Ovido - Quiz & Flashcards