Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Sista dagen i januari 2011

Av Maria - 31 januari 2011 06:15

Den här månaden har bara flugit fram, vet inte vars den tog vägen?!


Helgen har varit ritkigt skön, fredagkväll tod vi det bara lungt och barnen somnade i soffan vid 20. Kändes som jag också skulle göra det så det blev en tidig kväll.


Lördag hade vi lite folk hemma, grillade oxe och allt försvann   Hade trevligt folk hemma och gott att dricka i glasen. Tack alla ni som kom, det var supertrevligt!


Vet inte vad som hände med killarna där vid 01, alla utom Johannes blev dåliga, riktigt dåliga!! Upptaget på båda toaletterna samt en ute i en snödriva!

Haha, ja, så kan det väl gå...


Åter till vardagen - jobb hela veckan, Dp-klubbens årsmöte + uppfödarmöte i Stockholm i helgen, ska bli mycket trevligt. Har avtackat mig mitt uppdrag i styrelsen så jag känner att tiden inte finns. Känns mycket tråkigt men jag kanske kommer igen senare   


I morgon skall jag åka förbi Therese och Queenie för en nu bild på henne, 6 veckor sedan parning. Ska bli kul och se hur mycket hon har växt.


Jobb, jobb nu resten av dagen...

 
 
Ingen bild

Amanda

1 februari 2011 09:35

Tack själv för en trevlig kväll och underbart god mat!

 
Malin Gabrielsson

Malin Gabrielsson

1 februari 2011 13:17

Kul! Då ses vi i Sthlm i helgen! Kör försiktigt ner!

http://www.blancopirata.com

 
Eva

Eva

2 februari 2011 09:42

"Nyfiken-i-en-strut" hälsar att nya hemsidan ser toppenfin ut!!!!!! ;) :P

KRAM!

http://www.chadiaz.com

Maria

2 februari 2011 10:17

Jag tror inte att du sett den än Eva, ligger inte ute på nätet :P Du kan ha sett någon annan av de 1000000 olika layouterna som jag påbörjat!

Kram

 
Eva

Eva

2 februari 2011 16:21

Äsch då, din RETSTICKA!!!!! ;)


Kram!

http://www.chadiaz.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 februari 2011 20:16

Nu har den nya hemsidan kommit på nätet och jag har skapat en ny bogg utan en massa reklam... Hoppas att du fortsätter läsa där      Adress till hemsidan: www.coldwinds.se , länk till bloggen finns på hemsidan. Nya bloggen, http://maria.coldwin...

Av Maria - 15 februari 2011 06:11

Kallt ut är bara förnamnet, nu när det heöa dygnet ligger kring -30 grader är det inte kul! Det måste eldas en massa, bilnarna blir kalla direkt man slår av dem, barnen kan inte vara ute och leka och hundarna vill inte gå ut...   Ni som väntar på...

Av Maria - 9 februari 2011 07:29


Åkte hem tidigt igår eftersom det var så fint väder. Solsken och -1 grad, kan inte bli bättre.   Alla hundar är nu hemma och irdningen återställd. Queenie som brukar vara en lilla snälla är en riktig ragat mot de andra! Jäklar om de gör nått som ...

Av Maria - 8 februari 2011 06:16

Igår när jag skulle tanka på vägen hem möttes jag av detta pris!!! Helt - ursäka - jävla sjukt!        Men detra besin pris gynnar oss som vill bo ute på landsbyggden, som har 4 mil enkel väg till jobbet, som inte har bra kommunikationer som ...

Av Maria - 7 februari 2011 06:57

Jättefin tårta till årsmötet/uppfödarmötet     De fina rosetterna...   Planerar att den nya hemsidan skall komma ut i veckan! ...

Ovido - Quiz & Flashcards