Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Maria - 8 februari 2011 06:16

Igår när jag skulle tanka på vägen hem möttes jag av detta pris!!! Helt - ursäka - jävla sjukt!


  


Men detra besin pris gynnar oss som vill bo ute på landsbyggden, som har 4 mil enkel väg till jobbet, som inte har bra kommunikationer som går var 15 min!!   Blir så arg när jag tänker på det!! Har snart inte råd att fara på jobbet...


Queenie är nu hemma, kommer nya bilder på henne ikväll. Man ser att de börjar bli jobbigt, hon har ont i ryggen - skjuter den men gillar när man masserar!


När jag hämtade Saga på dagis var Queenie i bilen och väntade, när Saga och satte sig in och Queenie kom och pussade upp henne blev ungen helt överlycklig.

- Mamma, äntligen har Queenie kommit hem. Jag ska ta hand om henne. Hon ska få mat, leka med mig och JAG ska hjälpa henne med valparna. Sötunge   


När vi stod och gjorde middag kom Saga och säger;

- Mamma, jag vill ha en valp NU! och tittar på Queenie... Sa att det kan bli svårt men att de kommer snart.


Ja, ska bli mysigt med valpar i huset igen...


Skrattade för mig själv i morse när jag steg upp, hade inte märkt förän då att det kommit så mycket snö på altan att man inte kan titta ut genom fönstren! Snön tänker hela "utsyn"... SÅ kul men vinter och snö...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards