Direktlänk till inlägg 24 november 2010

1 månad kvar till jul

Av Maria - 24 november 2010 06:28

24 november, 1 månad kvar till jul och inte en enda klapp inhandlad! Jag som skulle börja tidigt för att slippa all stress på stan... Tjena vad det gick bra! Dock skall vi prova nätet i år, mycket går att hitta där...


Älskar den kommande perioden, julbak, pyssel och mys   


Eftersom jag fick som så lite igår natt var jag hur trött som helst på jobbet och när jag kom hem. Redan vid 21 låg jag i sängen! Det var SÅ skönt. Tanja har sovit hela natten och inte sagt ett knyst, ordning tillbaka!


I morse när jag körde till jobbet snöade det som jag vet inte vad! Det bara vräkte ner! Stora lapphandskar i massor. Fick sladd i stråmtäskkorsningen, det är is under och nyfallen snö ovan - inte bra! Sladden må väl vara jag fick precis möte med en lastbil!Hann som tur var räta upp bilen och åkte vidare som inget hänt... Såg att lastbilen försökte bromsa. Fick bra som tur vad   


När jag kommer hem i em gissar jag att det kommer att finnas en hel del skottning! Här inne i stan snöar det inte så mycket.


Ha en trevlig dag!

 
 
Ingen bild

Sonny´s

30 november 2010 22:59

Varken i år eller förra året hade jag handlat klappar före november... men men... Tur att det gick bra där i korsningen iaf!

 
Ingen bild

Sonny´s

9 december 2010 22:51

Pustar ut efter julklappshandlingen som äntligen är mer eller mindre klar... Skulle ni inte shoppa loss i sthlm?? Ja mena då har ni ju tid på er =) Tur att det gick vägen på vägen! Kjam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 februari 2011 20:16

Nu har den nya hemsidan kommit på nätet och jag har skapat en ny bogg utan en massa reklam... Hoppas att du fortsätter läsa där      Adress till hemsidan: www.coldwinds.se , länk till bloggen finns på hemsidan. Nya bloggen, http://maria.coldwin...

Av Maria - 15 februari 2011 06:11

Kallt ut är bara förnamnet, nu när det heöa dygnet ligger kring -30 grader är det inte kul! Det måste eldas en massa, bilnarna blir kalla direkt man slår av dem, barnen kan inte vara ute och leka och hundarna vill inte gå ut...   Ni som väntar på...

Av Maria - 9 februari 2011 07:29


Åkte hem tidigt igår eftersom det var så fint väder. Solsken och -1 grad, kan inte bli bättre.   Alla hundar är nu hemma och irdningen återställd. Queenie som brukar vara en lilla snälla är en riktig ragat mot de andra! Jäklar om de gör nått som ...

Av Maria - 8 februari 2011 06:16

Igår när jag skulle tanka på vägen hem möttes jag av detta pris!!! Helt - ursäka - jävla sjukt!        Men detra besin pris gynnar oss som vill bo ute på landsbyggden, som har 4 mil enkel väg till jobbet, som inte har bra kommunikationer som ...

Av Maria - 7 februari 2011 06:57

Jättefin tårta till årsmötet/uppfödarmötet     De fina rosetterna...   Planerar att den nya hemsidan skall komma ut i veckan! ...

Ovido - Quiz & Flashcards