Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Kaos och åter kaos!

Av Maria - 26 oktober 2010 06:47

Känner som jag inte skriver annat i denna blogg!


Igår blev det inte bättre när Erik går och krockar men bilen! Var glashalt och fick sladd i en kurva och självklart kom en mötande bil!


Det gick bra för alla, ont i ryggar och nacka - helt förståeligt. Den mötande bilen gjorde två volter innan den landade.


Så det blev lite tid på akuten med Erik, fixa en massa papper, åka på Forslunds med bilen och sen hem till galna valpar som var hungriga eftersom lunchen inte hade kommit!!


Så nu står vi utan en bil. Som tur var så skulle vi få låna svärfars ena bil. Hoppas nu bara att de kan laga min fina stora bil... Behöver den till Norge... Den kändes inte bra när jag körde den. Växlade konstigt samt gick konstigt efter vägen. Samt är det en massa plåtskador... Peppar, peppar....


Nu har jag häcken full på jobbet att hinna med allt som jag skulle ha gjort igår em samt högen som kommit idag! Så blir mest troligt övertid... Finns på mobilen ni som vill nå mig.


Gjorde nått som jag är väldigt emot igår, la ut en annons på blocket på sista valpen. Hoppas på att den "rätta" skall höra av sig... Får väl se vad det resulterar i, känns dock...


Nu JOBBBBBB, ska på utbildning strax också... sen JOBBBBBB igen!


Ha en trevlig dag!

 
 
Cathrine

Cathrine

2 november 2010 08:18

Hej! Förstår vad du menar med blocket, men satte mig ner förra året och funderade lite. Spelar det någon roll var jag annonserar jag kommer ju ändå inte släppa iväg min valp med någon jag inte känner är bra... Och faktum är att jag själv kollar på blocket varje dag och jag är definitivt ingen dålig valpköpare. En av valparna efter Elmer & Gaia har förresten gjort nya beteende provet från SKK, det gick jätte-bra enligt matte. Jag tror hon ska skicka film i bästa fall annars bilder så jag skickar dom till dig. Kokos har gjort MH också. Ha det gott Cathrine

http://www.rivendells.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 februari 2011 20:16

Nu har den nya hemsidan kommit på nätet och jag har skapat en ny bogg utan en massa reklam... Hoppas att du fortsätter läsa där      Adress till hemsidan: www.coldwinds.se , länk till bloggen finns på hemsidan. Nya bloggen, http://maria.coldwin...

Av Maria - 15 februari 2011 06:11

Kallt ut är bara förnamnet, nu när det heöa dygnet ligger kring -30 grader är det inte kul! Det måste eldas en massa, bilnarna blir kalla direkt man slår av dem, barnen kan inte vara ute och leka och hundarna vill inte gå ut...   Ni som väntar på...

Av Maria - 9 februari 2011 07:29


Åkte hem tidigt igår eftersom det var så fint väder. Solsken och -1 grad, kan inte bli bättre.   Alla hundar är nu hemma och irdningen återställd. Queenie som brukar vara en lilla snälla är en riktig ragat mot de andra! Jäklar om de gör nått som ...

Av Maria - 8 februari 2011 06:16

Igår när jag skulle tanka på vägen hem möttes jag av detta pris!!! Helt - ursäka - jävla sjukt!        Men detra besin pris gynnar oss som vill bo ute på landsbyggden, som har 4 mil enkel väg till jobbet, som inte har bra kommunikationer som ...

Av Maria - 7 februari 2011 06:57

Jättefin tårta till årsmötet/uppfödarmötet     De fina rosetterna...   Planerar att den nya hemsidan skall komma ut i veckan! ...

Ovido - Quiz & Flashcards