Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Lillan tagen på sängen... :)

Av Maria - 21 oktober 2010 20:25

Första bilden...

Vad då nyvaken?!
   Vad tycks om morronfrillan??   


Bilder från lilla kalaset


Blåsa ut ljuset, ett måste!

     
Mosters söta Luna


Bästa presenten från moster & mormor
  
Fina kjolen...
  
Lite andra saker...

    
Hon som önskade sig en häst, fick sin Murre, dock inte i grönt om önskade   



Ikväll fick hon feber så Erik blir hemma med henne på förmiddagen och jag kommer hem till lunch... Måste jobba i morgon, har sjukt mycket som MÅSTE göras!!   Men ska vara glad att jag inte är sysslolös!   


Nu ska jag redigera en massa bilder som ska ut på hemsidan på valparna...

 
 
Sivann

Sivann

21 oktober 2010 20:52

Höredu. Sagas morgonfrilla kan slänga sig i väggen jämfört med min. Hon och jag kan nog starta en egen klubb för dom med tokig frisyr på morgonen:)Men det beviser ju också att vi sover gott om natten. Inte är vi redda om frillan inte.
Tänk att hon är 3 år lille gumman. Tycks dom de var i går du berättade att du väntade barn. Tiden går allt för fort frågar du mig.
Kram på er allihop.

http://Red-Heats.zoomin.se

 
Ingen bild

Emma

22 oktober 2010 17:52

Helt underbar bild. Den bilden måste ni spara och ha på Sagas studentplakat!

 
Ingen bild

Sonny´s

23 oktober 2010 23:16

Haha, älskar morgonfrillan och minen den var outstanding!! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 februari 2011 20:16

Nu har den nya hemsidan kommit på nätet och jag har skapat en ny bogg utan en massa reklam... Hoppas att du fortsätter läsa där      Adress till hemsidan: www.coldwinds.se , länk till bloggen finns på hemsidan. Nya bloggen, http://maria.coldwin...

Av Maria - 15 februari 2011 06:11

Kallt ut är bara förnamnet, nu när det heöa dygnet ligger kring -30 grader är det inte kul! Det måste eldas en massa, bilnarna blir kalla direkt man slår av dem, barnen kan inte vara ute och leka och hundarna vill inte gå ut...   Ni som väntar på...

Av Maria - 9 februari 2011 07:29


Åkte hem tidigt igår eftersom det var så fint väder. Solsken och -1 grad, kan inte bli bättre.   Alla hundar är nu hemma och irdningen återställd. Queenie som brukar vara en lilla snälla är en riktig ragat mot de andra! Jäklar om de gör nått som ...

Av Maria - 8 februari 2011 06:16

Igår när jag skulle tanka på vägen hem möttes jag av detta pris!!! Helt - ursäka - jävla sjukt!        Men detra besin pris gynnar oss som vill bo ute på landsbyggden, som har 4 mil enkel väg till jobbet, som inte har bra kommunikationer som ...

Av Maria - 7 februari 2011 06:57

Jättefin tårta till årsmötet/uppfödarmötet     De fina rosetterna...   Planerar att den nya hemsidan skall komma ut i veckan! ...

Ovido - Quiz & Flashcards