Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Det är mycket nu!!

Av Maria - 22 september 2010 06:20

Hinner inte sitta vid datorn hemma så ni som väntar på svar, det kommer ikväll! Har sjukt mycket att göra på jobbet så det blir långa dagar. Väl hemma är det allt annat som skall tas hand om. Barn, hundar, hus osv...   Igår var en sån dag jag bara skyndade men allt för att hinna med allt som skulle bli gjort.


Sen var det telefonmöte nästa hela kvällen...


Dock unnade jag mig en sväng på stan under lunchen. Träffade mamma och Rune som bjöd på lunch på Tatung. Tyckte inte alls att det smakade bra. Var på Kriti i lördags och firade syster, då var det samma sak, superbesviken på maten   Så jag är väl inne något sting nu så jag inte skall äta ute   


Mamma kom förbi sen på eftermiddagen och hade varit och plockat en massa trattkantareller   Älskar dem! Vi gjorde en supergod paj som har ungefär samma smak som min svampsås... Ni som smakat den vet att den är ganska god... Så tänkte göra två pajer till ikväll och frysa in, super att ha med sig i matlådan.


Valparna växer, ingen har öppnat ögonen än, snart är det liv i lådan och då börjar man se individerna växa fram   


Eftersom Saga inte är helt frisk än så är hon grinig efter dagis eftersom hon är så slut, blir själv helt slut av det eftersom man inte är van det!Så ikväll när jag kommer hem ska jag göra så lite som möjligt, skall ta hand om tvätten men sen ska jag bara slappa i soffan och varva mer.


  
Don't worry, be happy...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 februari 2011 20:16

Nu har den nya hemsidan kommit på nätet och jag har skapat en ny bogg utan en massa reklam... Hoppas att du fortsätter läsa där      Adress till hemsidan: www.coldwinds.se , länk till bloggen finns på hemsidan. Nya bloggen, http://maria.coldwin...

Av Maria - 15 februari 2011 06:11

Kallt ut är bara förnamnet, nu när det heöa dygnet ligger kring -30 grader är det inte kul! Det måste eldas en massa, bilnarna blir kalla direkt man slår av dem, barnen kan inte vara ute och leka och hundarna vill inte gå ut...   Ni som väntar på...

Av Maria - 9 februari 2011 07:29


Åkte hem tidigt igår eftersom det var så fint väder. Solsken och -1 grad, kan inte bli bättre.   Alla hundar är nu hemma och irdningen återställd. Queenie som brukar vara en lilla snälla är en riktig ragat mot de andra! Jäklar om de gör nått som ...

Av Maria - 8 februari 2011 06:16

Igår när jag skulle tanka på vägen hem möttes jag av detta pris!!! Helt - ursäka - jävla sjukt!        Men detra besin pris gynnar oss som vill bo ute på landsbyggden, som har 4 mil enkel väg till jobbet, som inte har bra kommunikationer som ...

Av Maria - 7 februari 2011 06:57

Jättefin tårta till årsmötet/uppfödarmötet     De fina rosetterna...   Planerar att den nya hemsidan skall komma ut i veckan! ...

Ovido - Quiz & Flashcards