Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Nu...

Av Maria - 5 juli 2010 23:09

Jo, det tog ett tag innan detta inlägg kom!


Var så upprörd förra veckan när det kom till min vetskap att en av mina hundars avkommer hamnat i mindre bra händer... Mår SÅ illa av bara vetskapen att hunden inte får vad den förtjärnar... Även om det inte är min uppfödning berör det lika hårt... Blir SÅÅÅ less på alla oseriösa människor! Skaffa en plyschhund istället!   


Har inte haft tid att sitta vid datorn, har varit mycket på jobbet, långa dagar och fint väder när man väl kommit hem att man bara varit ute.


Min blogglust är låg så det kommer att bli mycket bilder ett tag...


Börjar med dessa bilder, Saga som tycker att hon ska en sådan...

            


Jag bara hittade den... Sagas kommentar!
Över min döda kropp att det kommer in en katt... Fast är inte så orolig, har ju 4 små som tycker att de är jätteroliga att jaga   


Mitt i all jobbkaos idag lyckades jag ta mig till veterinären och vaccinera Elmer och Irma. De fick rabiesvaccin, Irma sin första och Elmer en påfyllnad.

I morgon börjar Burträskmarknaden, ska försöka sluta tidigt nån dag så jag hinner gå.. Måste fylla på sockförrådet! Barnen behöver också nya sockar, lovar att vi har en miljon sockar som letar sin maka!! Fattar hur man bär sig åt för att slarva bort bara en... Med jämna mellanrum kör vi sockmemory men det är ALLTID en stor sockhög kvar   

 
 
Ingen bild

Karin

7 juli 2010 00:03

Lät inge kul alls med den där hunden, är väl ens värsta fasa som uppfödare kan jag tänka :-(

Du får ju brottas med dina egna känslor för att du bryr dig, men ändå bra för oss andra att se att någon i dagens samhälle har ett gott hjärta och bryr sig fastän du inte måste :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 februari 2011 20:16

Nu har den nya hemsidan kommit på nätet och jag har skapat en ny bogg utan en massa reklam... Hoppas att du fortsätter läsa där      Adress till hemsidan: www.coldwinds.se , länk till bloggen finns på hemsidan. Nya bloggen, http://maria.coldwin...

Av Maria - 15 februari 2011 06:11

Kallt ut är bara förnamnet, nu när det heöa dygnet ligger kring -30 grader är det inte kul! Det måste eldas en massa, bilnarna blir kalla direkt man slår av dem, barnen kan inte vara ute och leka och hundarna vill inte gå ut...   Ni som väntar på...

Av Maria - 9 februari 2011 07:29


Åkte hem tidigt igår eftersom det var så fint väder. Solsken och -1 grad, kan inte bli bättre.   Alla hundar är nu hemma och irdningen återställd. Queenie som brukar vara en lilla snälla är en riktig ragat mot de andra! Jäklar om de gör nått som ...

Av Maria - 8 februari 2011 06:16

Igår när jag skulle tanka på vägen hem möttes jag av detta pris!!! Helt - ursäka - jävla sjukt!        Men detra besin pris gynnar oss som vill bo ute på landsbyggden, som har 4 mil enkel väg till jobbet, som inte har bra kommunikationer som ...

Av Maria - 7 februari 2011 06:57

Jättefin tårta till årsmötet/uppfödarmötet     De fina rosetterna...   Planerar att den nya hemsidan skall komma ut i veckan! ...

Ovido - Quiz & Flashcards