Direktlänk till inlägg 9 juni 2010

Tuff dag...

Av Maria - 9 juni 2010 21:58

Var hemma nästan halv tio ikväll, har jobbat sen 8 i morse   Är HELT slut! Jobbade i stan hela dagen och sen blev det hem och kasta i sig en macka och sen vidare till Burträsk för jobb. Hann aldrig träffa Saga medan jag var hemma men som tur var komme Erik förbi med henne på jobbet   Hon tycker det är jättekul att komma förbi där, prata med alla och rita.


Erik är duktig ute i garaget och håller på att polera volvon, den blir så fin   


Hundhusets stomme är nu klar och det övriga börjar ta fart. Fick slut virke igår så kunde inte göra taket klart. Så nu blir det till att börja med väggarna som jag förstår det    Ny bild på bygget kommer i morgon.


Idag har jag en sån där dag då jag skulle behöva sova hela dagen, håll på att sova före lunch och samma sak vid 14! Sittande upp och jag känner hur ögonlocken bara vill falla igen och man nickar till, pinsamt!


I morgon så ska jag ta med mig lite sötsaker så när jag kommer att blodsockret viker så det bara att höja det   



Ester ibland byggnationerna!  


Gott natt på er!


 
 
Syster

Syster

10 juni 2010 10:30

Du minns väl vad doktor sa!? Ta det lite lugnt!

http://www.lunal.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sonny´s

11 juni 2010 14:45

Och äta rätt så inte blodsockret sviktar... pekpinne ;0) Härlig bild på Ester!

 
Ingen bild

anonym

19 juni 2010 17:01

Du håller ju på att gå in i väggen.
Kroppen säger åt dig att ta det lugnt, annars rasar allt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 februari 2011 20:16

Nu har den nya hemsidan kommit på nätet och jag har skapat en ny bogg utan en massa reklam... Hoppas att du fortsätter läsa där      Adress till hemsidan: www.coldwinds.se , länk till bloggen finns på hemsidan. Nya bloggen, http://maria.coldwin...

Av Maria - 15 februari 2011 06:11

Kallt ut är bara förnamnet, nu när det heöa dygnet ligger kring -30 grader är det inte kul! Det måste eldas en massa, bilnarna blir kalla direkt man slår av dem, barnen kan inte vara ute och leka och hundarna vill inte gå ut...   Ni som väntar på...

Av Maria - 9 februari 2011 07:29


Åkte hem tidigt igår eftersom det var så fint väder. Solsken och -1 grad, kan inte bli bättre.   Alla hundar är nu hemma och irdningen återställd. Queenie som brukar vara en lilla snälla är en riktig ragat mot de andra! Jäklar om de gör nått som ...

Av Maria - 8 februari 2011 06:16

Igår när jag skulle tanka på vägen hem möttes jag av detta pris!!! Helt - ursäka - jävla sjukt!        Men detra besin pris gynnar oss som vill bo ute på landsbyggden, som har 4 mil enkel väg till jobbet, som inte har bra kommunikationer som ...

Av Maria - 7 februari 2011 06:57

Jättefin tårta till årsmötet/uppfödarmötet     De fina rosetterna...   Planerar att den nya hemsidan skall komma ut i veckan! ...

Ovido - Quiz & Flashcards