Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

Dregel

Av Maria - 4 juni 2010 10:09

Är helt bedövad i munnen, har lagat mitt hål jag hade, gick relativt bra... Alltid jobbigt att komma till nya läkare eller tandläkare som inte vet hur himla rädd jag är sprutor! Men efter en massa om och men och bedövningskräm gick det ganska bra... Hålet är lagat och de kommer ihåg mig   


Hade sista kurstillfället igår för en allmänlydnadsgrupp jag drillat 6 gånger här i Burträsk, helt otroligt trevlilga hundar - ja, mattar & hussar med. Kan se otrolig utveckling hos de alla och hoppas verkligen att de fortsätter jobba med hundarna nu!


Lilla Wicca gör sig med hemmastadgad och olaterna börja titta fram. För det första tror jag inte att hon bott inomhus tidigare, de flesta i Tyskland har sina hundar i hundgård. Hon biter på ALLT! Dock inte på de ben som jag så snällt lagt fram till henne. Hämtar skor, tvätt i tvättstugan osv. Lagomt kul!! Blir lite med skador än när en dvärgpinscher sätter tänderna till! Grr...

Igår snodde hon så fint en filt medan vi bakade på kvällskvisten. Hade försökt ta den av Erik medan han låg i soffan. Senare hittade vi henne gömd bakom soffan, just på den filten   


  


Tog lite bilder på barnen efter vi hade varit ut och cykla, Saga ska alltid hjälpa pappa när det kommer till att skruva, fixa och dona... Undra vad det kommer att bli av henne   


Känner att denna vecka blev för mycket, allt som ska bli klart, oron över att gå till tandläkaren och en massa annat... Vill bara sova och tror att jag kan sova dygnet runt!


Lite bilder:

          


Plugg nu, vila sen! Ha en trevlig dag!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 15 februari 2011 20:16

Nu har den nya hemsidan kommit på nätet och jag har skapat en ny bogg utan en massa reklam... Hoppas att du fortsätter läsa där      Adress till hemsidan: www.coldwinds.se , länk till bloggen finns på hemsidan. Nya bloggen, http://maria.coldwin...

Av Maria - 15 februari 2011 06:11

Kallt ut är bara förnamnet, nu när det heöa dygnet ligger kring -30 grader är det inte kul! Det måste eldas en massa, bilnarna blir kalla direkt man slår av dem, barnen kan inte vara ute och leka och hundarna vill inte gå ut...   Ni som väntar på...

Av Maria - 9 februari 2011 07:29


Åkte hem tidigt igår eftersom det var så fint väder. Solsken och -1 grad, kan inte bli bättre.   Alla hundar är nu hemma och irdningen återställd. Queenie som brukar vara en lilla snälla är en riktig ragat mot de andra! Jäklar om de gör nått som ...

Av Maria - 8 februari 2011 06:16

Igår när jag skulle tanka på vägen hem möttes jag av detta pris!!! Helt - ursäka - jävla sjukt!        Men detra besin pris gynnar oss som vill bo ute på landsbyggden, som har 4 mil enkel väg till jobbet, som inte har bra kommunikationer som ...

Av Maria - 7 februari 2011 06:57

Jättefin tårta till årsmötet/uppfödarmötet     De fina rosetterna...   Planerar att den nya hemsidan skall komma ut i veckan! ...

Ovido - Quiz & Flashcards